14 Μαρτίου 2012

Οι 11 ερωτήσεις της nin@s

Η nin@ με κάλεσε να απαντήσω σε 11 ερωτησούλες, τις οποίες βρήκα πολύ ιδιαίτερες και με μεγάλη μου χαρά αποφάσισα να απαντήσω στο κάλεσμά της.

1.Ποιό είναι το πρόσωπο που άλλαξε τη ζωή σου ριζικά?
Ένα ξωτικό, που έφερε πολλά και πήρε πολλά, χωρίς όμως νομίζω να έχει την πρόθεση... Σίγουρα πάντως είναι ένα αξιαγάπητο ξωτικό, και του αξίζουν τα καλύτερα. Αν μια μέρα τα βρεί, θα ήθελα να το δω ευτυχισμένο και να γεμίσω απο χαρά... :-)

2.Αξίζει να παλεύεις για μια αγάπη?
ΠΑΝΤΑ!!! Αρκεί να είσαι προετοιμασμένος, οτι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φας τα μούτρα σου.. Ακόμη κι έτσι όμως, αξίζει...!

3.Τι είναι αυτό που δεν μπορείς να συγχωρέσεις?
Το μέτριο δόσιμο, την άχαρη συμπεριφορά απέναντι στην αγάπη. Αγάπα ολοκληρωτικά ή μην αγαπάς καθόλου.

4.Ποιό χρώμα βάζεις στις άσχημες στιγμές της ζωής σου?
Διάφανο. Πλήρης απουσία χρώματος.. Η αλλιώς, όλα τα χρώματα μαζί σε εναλλαγές. Για μένα ο πόνος κρύβει μαχαίρια, αλλα κρύβει και διαμάντια. Όλα μας βοηθούν να φτάσουμε στον εαυτό μας και να πλησιάσουμε τον συνάνθρωπο. Αν δεν πονέσεις, πώς θα αγγίξεις τον πόνο του άλλου;

5.Αν μάθαινες πως έχεις 24 ώρες ζωής τι θα έκανες?
Θα μάζευα τα αγαπημένα μου πρόσωπα, παρόντες και απόντες, θα πηγαίναμε σε μία παραλία, και θα περνούσαμε όλη τη μέρα αγκαλιά, ακούγοντας τα κύματα...

6.Ποιό είναι το πιο μεγάλο σου όνειρο?
Να μοιραστώ τη ζωή μου με έναν άνθρωπο, που θα με κοιτάει πάντα στα μάτια και θα κρατάει πάντοτε το χέρι μου.  Να δημιουργήσουμε μαζί μια μεγάλη, αγαπημένη οικογένεια με πολλά πολλά παιδάκια...! :-)

7.Τι σημαίνει άνθρωπος για σένα?
Άνθρωπος για μένα σημαίνει προσφορά. Άνοιγμα στον διπλανό και διαρκή, αέναη φροντίδα για κάθε τι ζωντανό γύρω του.

8.Αν μπορούσες να έχεις μια υπερφυσική ιδιότητα ποια θα ήταν και γιατί?
Θα ήθελα να μπορούσα να σβήσω τον φόβο των ανθρώπων απέναντι στην αγάπη. Για να μπορούν όλοι οι άνθρωποι να αγαπούν άφοβα, άδολα, ανεπιτήδευτα, σαν μικρά παιδιά.

10.Ποιό τραγούδι σε χαρακτηρίζει?
(Για ιδέστε τον ακροβάτη που κι όταν πέφτει γελά και ποτέ δε κλαίει..
Για ιδέστε που χει το ερημοπούλι αίμα στο φτερό, πετά κι ας το βρε θανάτου βόλι,
κόντρα στον καιρό.. Με τον καιρό να ναι κόντρα, έχει τιμή σαν πετάς..)
- ''Wish you were here'' Pink Floyd
(How I wish you were here. We're just two lost souls, swimming in a fish bowl, Year after year,
Running over the same old ground. What have we found? The same old fears. Wish you were here..)
- ''No ceiling'' - Eddie Vedder
(Sure as I am breathing, Sure as I'm sad, I'll keep this wisdom in my flesh...Love has got No Ceiling)

11.Τολμάς ή δεν τολμάς?
Τολμάω, όταν αγαπάω αληθινά. Όχι όμως πέρα απο τα όρια, που νοιώθω οτι μου βάζει ο άλλος. Αν νοιώσω, οτι ο άλλος ανοίγεται στην αγάπη μου, τολμάω δίχως δεύτερη σκέψη.

Αν κάποιος άλλος θέλει να συνεχίσει, με μεγάλη μου χαρά..!

12 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα αυτα που γραφεις και σε τιμουν σαν ανθρωπος! Χαρηκα πολυ που τα διαβασα και συνειδητοποιησα οτι υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι ακομα.

    Να μου εισαι καλα! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με εκπλήσσουν οι απαντήσεις σου..!
    και με εκφράζουν κιόλας οι περισσότερες^

    καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι απίστευτα, λαμπερά διαμαντάκια που κρύβεις μέσα στην ψυχούλα σου,voulaki!

    Εύχομαι να μείνεις έτσι για πάντα και να σκορπίζεις αγάπη στους γύρω σου.

    Χίλιες υπέροχες καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέραααααα!
    Τελικά είχες δίκιο...
    Για μια ακόμη φορά ταυτιστήκαμε... τόσο σ'αυτό όσο και στις απαντήσεις... Φιλάκια! :)

    Y.Γ. Ελπίζω να παίξεις και το δικό μου 11...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υ.Γ2 Το παιχνίδι έχει κανόνες...

    1) Δεν πασάρουμε τις ίδιες ερωτήσεις κάνουμε το δικό μας 11κάλογο- ερωτηματολόγιο ;)

    2)Δεν δίνουμε την σκυτάλη σε παραπάνω από 11 άτομα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Λιακάδα: Ααααααα, μπερδεύτηκα!! Δεν είμαι εξοικειωμένη εγώ με αυτά!! :-P Μόλις απάντησα στις ερωτήσεις σου στον δικό σου χώρο.. Δεν κάλεσα ονομαστικά κάποιον, γιατί πάνω κάτω οι περισσότεροι έχετε ήδη παίξει. Επιφυλάσσομαι όμως με δικές μου ερωτήσεις πολύ σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όλοι μαζί στα παιχνίδια βλέπω!
    σε περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αλχημιστή: Να έχεις ένα γλυκό, γεμάτο όμορφες στιγμές απόγευμα Αγησίλαε!

    @Δανάη: Καλή σου μέρα! Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου!

    @Θαλασσινός: Πόσο πολύ σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! Χίλιες υπέροχες καλησπέρες κι απο μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένη και γλυκιά μου φίλη, με ιδιαίτερη χαρά διαπιστώνω, πως η καρδούλα σου πληρεί όλες τις προδιαγραφές, για να γίνει...απέραντη!!!
    Τυχεροί οι άνθρωποι, που θα την συντροφεύουν στην πορεία της!
    Ευλογημένη συνέχεια...με όλη μου την αγάπη!
    η φίλη σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ψυχουλα.... Τι ομορφες απαντησεις... Καπου εκει μεσα ειμαι κι εγω....!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Της ίδιας άποψης είμαι κι εγώ!
    "3.Τι είναι αυτό που δεν μπορείς να συγχωρέσεις?
    Το μέτριο δόσιμο, την άχαρη συμπεριφορά απέναντι στην αγάπη. Αγάπα ολοκληρωτικά ή μην αγαπάς καθόλου."
    ...
    μέχρι να το διαβάσω σε σένα,
    θαρρούσα ήμουν τρελός
    που έχω τέτοια άποψη!
    ...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Dark13sun: μας έχουν κατακλύσει απο παντού ερωτήσεις!!! Χαχαχα! Μπήκε η Άνοιξη βλέπεις και αρχίσαμε τα παιχνίδια! :-)

    @ Ανώνυμος: Γλυκιά μου φίλη, νομίζω η αγάπη είναι αυτή που σε κάνει να με βλέπεις με τόσο όμορφα χρώματα..! Ανταποδίδω την αγάπη σου, με το πιο γλυκό χαμόγελο και μία ζεστή αγκαλιά, η οποία ελπίζω να γίνει αληθινή και χειροπιαστή πολύ σύντομα! Να περνάς τις μέρες σου με γλυκύτητα! Σε φιλώ!

    @vailie: Να έχεις μία όμορφη κι ευλογημένη μέρα με την πανέμορφη οικογένειά σου...! Παίρνω μαθήματα απο τις κατασκευές σου κι έχω αρχίσει να φτιάχνω πραγματάκια!! Σε ευχαριστώ για τις όμορφες ιδέες που μου δίνεις!! :-))

    @ ΞΥΛΙΝΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ: Μπαίνει μέτρο στην Αγάπη; Γίνεται να λες: Αγαπώ λίγο;;; Για μένα, δεν γίνεται... Γι'αυτό κι αισθάνομαι έτσι, όταν βλέπω κρατημένες, άχαρες συμπεριφορές απο αυτούς που αγαπώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε σχόλιο είναι καλοδεχούμενο, μόνο θα παρακαλούσα, να υπογράφετε με ένα μικρό όνομα, ως πρόσωπα. Νοιώθω λίγο άβολα να απαντώ στον ''Ανώνυμο''... ;-)