8 Νοεμβρίου 2011

Δεν μπορώ...


Μπορεί να σου πουν:
''Δεν μπορώ...!
Δεν μπορώ να δώσω κάτι παραπάνω, δε μπορώ να προσπαθήσω άλλο, δεν μπορώ να ρισκάρω άλλο, δεν βγάζει πουθενά,δεν μπορώ να μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία άλλο..''

Μπορεί να σου πουν αυτά τα λόγια έτσι, ή κάπως έτσι.. Και εσύ απογοητεύεσαι, πικραίνεσαι, στενοχωριέσαι, απελπίζεσαι ίσως...
Γιατί, σκέφτεσαι μέσα σου:
''Τί πάει να πει δεν μπορώ; Τί πάει να πει; Και εγώ γιατί μπορώ; Γιατί μπορώ ακόμη να προσπαθώ; Γιατί μπορώ ακόμη να ρισκάρω, να μπαίνω ξανά και ξανά σε αυτή τη διαδικασία  για σένα; Γιατί εγώ ακόμη να μπορώ και εσύ όχι;''

Ίσως αυτή η διαφοροποίηση ανάμεσα στα δύο μέρη μίας σχέσης, οποιουδήποτε είδους σχέσης, σημαίνει οτι βρισκόμαστε σε διαφορετικό σημείο στη κοινή μας πορεία..Ίσως ο ένας προχώρησε πιο βαθιά μέσα στο μονοπάτι, ενώ ο άλλος έμεινε πίσω..Δεν προσέξαμε οι ρυθμοί μας να είναι παράλληλοι, αρμονικοί..Ο ένας αφέθηκε να τρέχει κι ο άλλος αφέθηκε να τεμπελιάζει και να καθυστερεί στην πορεία του..Το φταίξιμο όμως είναι κοινό: Γιατί εγώ σε άφησα να τεμπελιάζεις και να χάνεσαι στην ακινησία σου και εσύ δεν με κράτησες απο το χέρι να σταματήσεις τους γρήγορους ρυθμούς μου, αλλα με άφησες να προχωρήσω μπροστά και να βρεθώ μόνη και κουρασμένη..;

Ίσως πάλι η διαφοροποίηση στη στάση των δύο να οφείλεται στην ύπαρξη ή στην απουσία γνήσιων συναισθημάτων. Αποτελεί προσωπική άποψη βέβαια αυτό, αλλα την στηρίζω, οτι εαν πραγματικά σε αγαπώ δεν κουράζομαι, δεν σταματώ να ρισκάρω για σένα, δεν σταματώ να κυοφορώ διαρκώς νέα δώρα μέσα μου για σένα..Έαν πράγματι σε αγαπώ, είμαι ένα ποτάμι που διαρκώς γεννά νέες αντοχές, με τρόπο αέναο, αστείρευτο..Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι ο άλλος με εξαπάτησε, με γέλασε με ψεύτικα αισθήματα..Τα αισθήματα είναι τόσο περίπλοκα και τους αρέσει το κρυφτό..Μπορεί να νόμιζε οτι σε αγαπά αληθινά, αλλα η αληθινή αγάπη γρήγορα δίνει τα διαπιστευτήριά της, και κάθε τι μέτριο το ξεσκεπάζει και το τσαλακώνει. Ίσως το ''κουραστηκα,δεν μπορώ να προσπαθώ άλλο'' να είναι αυτό ακριβώς το ξεσκέπασμα της λυπηρής αλήθειας, οτι, τελικά, δεν ήταν αγάπη, αλλα κάτι που έμοιαζε με αυτή..Ήταν συμπάθεια, ήταν ανάγκη για τρυφερότητα, ήταν, ήταν, ήταν...χίλια δύο άλλα πράγματα, μα , προς Θεού, όχι Αγάπη!

Αυτό, δεν πρέπει να απελπίζει, δεν πρέπει να γεννά άσχημα συναισθήματα για το πρόσωπο που τελικά ''κουράστηκε''. Η αγάπη δεν μπορεί να εκβιαστεί, η αγάπη εμπνέεται, κερδίζεται, αλλα και γεννιέται κάποιες φορές κατα τρόπο τόσο τυχαίο και αδιόρατο, που κανείς δεν μπορεί να οσμιστεί και να καταλάβει τα κριτήριά της. Δεν σημαίνει κάτι για μένα το οτι δεν με αγαπας, απλα σημαίνει οτι δεν μπορείς να μου δώσεις, να μου προσφέρεις, ποτάμια συναισθημάτων, θαυμάτων, στιγμών αιωνιότητας, γιατί δεν έχεις να μου τα δώσεις. Το ποτάμι σου κατεβάζει για μένα μόνο λίγες σταγόνες, που μετα βιας μπορουν να με δροσίσουν, εμένα που είμαι μια τεράστια φωτιά απο συναισθήματα για σένα.. Και πάντα θα ασφυκτιώ και εσύ θα μεγαλώνεις την δίψα μου, γιατι δεν έχεις παρα σταγόνες να μου δώσεις..δεν έχεις, παρα σταγόνες..Και πάντα θα βουτώ μες στο ποτάμι σου, και πάντα θα καίγομαι, και  δεν θα μπορείς ποτέ να με δροσίσεις, μα ούτε και να γίνεις φωτιά μαζί με εμένα..

Κι ούτε να μετανοιώνεις για την επιλογή σου κι ούτε να σκεφτείς πως δεν άξιζε το αγαπημένο σου πρόσωπο..! Άξιζε..!!! Για σένα δεν είχε θαύματα, γιατί τα θαύματα που κρύβει δεν είναι για σένα. Είναι αλλού ήδη δοσμένα ή θέλουν αλλού κι όχι σε σένα να δοθούν.Κανείς δεν φταίει, γι'αυτό και σε κανέναν δεν χρωστάς κακία. Δεν υπάρχει φταίχτης, δεν υπάρχει θύμα , ούτε θύτης. Η αγάπη διαλέγει και η αγάπη μπορεί να σε διαλύσει, μπορεί και να σου δώσει φτερά.. Ο,τι και να θελήσει να σου δώσει, παρ'το! Ακόμη κι αν επιλέξει να σε διαλύσει, δέξου το, με το κεφάλι ψηλά, σαν σωστός και υπάκουος στρατιώτης ... της Αγάπης! :-)

Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο είναι καλοδεχούμενο, μόνο θα παρακαλούσα, να υπογράφετε με ένα μικρό όνομα, ως πρόσωπα. Νοιώθω λίγο άβολα να απαντώ στον ''Ανώνυμο''... ;-)